Deppe

Alla inlägg under december 2009

Av Svärd - 29 december 2009 20:57

Hopp.. Tänkte skaffa mej en blogg nu så här innan nyår.. Vet inte riktigt vad det innebär att ha en bara. Men vad det verkar när jag har läst och hört om dem så är det tydligen bara att skriva nåe. Så jag börjar väl med det, så får vi se vart det slutar nåenstans..


Vet inte om jag ska berätta så mycket mer om mej själv än vad som står i min profil..


Men jag har haft en riktigt tjatig december månad, så jag längtar riktigt mycket tills den är slut!!! Och hoppas att det nya året kommer med nåe riktigt trevligt och bra, det tycker jag att jag är värd nu.. Men det kommer jag nog att berätta lite mer om sen, eller kanske inte??


Men nu har jag skrivit några rader för att komma igång bara..


Hoppas ni haft en god jul och får ett gott nytt år!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards