Deppe

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Nördigaste inlägget ever

Av Svärd - 24 augusti 2010 18:01

Hej..

Nu upptäcker jag vilken nörd jag egentligen är min game time på wow har gått ut och hela 3 dagar kommer jag vara utan wow.. Det är skit jobbigt, inte direkt kanske att vara utan spelet.. Men jag har inte en chans att fly från mina tankar längre.. Jag håller på att knäcker mej själlv med ensamhet sorg och ålder nojja.. Närmar mej 30 och har inte uppnått något av det jag ville.. eller jo 2 saker körkort och eget boeende.. Men allt det viktiga har jag missat känns det som. Jag har inga barn och det har jag velat haft så länge (tom A-lagarna lyckas få barn, varför lyckas inte jag?), Jag har ingen ekonomi då jag inte heller har något jobb, jag har ingen bil och ingen att dela glädje och sorg med.. För att toppa allt så verkar det inte bättre än att jag har fått diskbråck åxå och har så väldigt ont att jag inte kan ta mej någonstans. Det längsta jag går är med hunden (stckarn) typ 300 - 400 m. Med vilopaus för att det gör så jävla ont. Men jag ska på röntgen på fredag så då får jag kanske veta vad det är som är fel.. Det är ju inte säkert att det är diskbråck, men det visar sej ju då iaf.


Men det värst är nog alla tankar som far omkring.. Känner mej mer ensam och instängd nu än någonsin förut. Jag äter ca 2 gånger i veckan så kilona har ju börjat rasa av mej (det gör inte så mycket var lite för rund), men det gör ju inte mitt mående bättre direkt. Försöker förstå vad jag har gjort för fel.. JAg har hela mitt liv fått höra att jag är så kunnig, snäll, hjälpsam och omtyckt. Varför kan jag då inte behålla en flickvän eller skaffa ett jobb.. Varför och när blev jag så mörk och dyster, nu kommer många säkert att reagera på det "men du är ju så glad jämnt".. Ja och ni ser inte längre än näsan räcker om ni inte har märkt at det är en mask, ett försvar.. För vem faen vill prata med en och umgås med en om man är nere och depp hela tiden.. Men det skulle vara skönt om någon såg bakom masken och kunde prata med den rädda lilla pojken där bakom..


Nej nu vill jag ha pengar så att wow funkar igen så jag slipper tänka, ha klumpen av ångest och sorg i bröstet och så jag slipper ha tårar i ögonen..


Vill du inte ha mej som jag är - Så är det inte mej du ville ha från början

 
 
Ingen bild

Titti

24 augusti 2010 18:37

Goa Sonny det är dina egna tankar som förstör för dig,och det vet du nog.
Snälla skicka efter en bok som heter Du kan hela ditt liv med Louise L Hay.Du hittar den på www.adlibris.se
Hon är en författare som hjälper en att börja tänka på ett annat sätt än det man gör.Alla tankar är energi som man ger ut och tänker man negativt så är det klart att det är så ens liv blir.Hon hjälper till att kunna bryta den trenden.Jag lovar dig att hon har hjälpt tusentals människor till ett bättre liv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svärd - 14 februari 2012 01:53

Nu är alla hjärtans dag här och vi älskar våra nära och kära som aldrig för.. Allt som hände den 13 feb är glömt och förlåtet för en dag, och tas upp igen den 15 feb.. Men vad många inte vet eller väljer att inte se är att alla hjärtans dag näst efte...

Av Svärd - 13 februari 2012 14:19

Det är tungt att vara nere utan att känna sej sviken av vissa som man tror ska ställa upp. Det gör saken så mycket värre, speciellt när man själv tycker att man gör så mycket och får så lite tillbaka. Ord är lätta att trycka ur sej men det är handlin...

Av Svärd - 26 januari 2012 00:25

Jaha då var det sista året här då.. Växthuseffekt, super stormar, staffanstupa rasar, kometer är nära, maya kalendern tar slut, solstormar och godzilla? HAHAHAH ja mycket är det som ska hända detta år.. Vet faen inte hur man ska se på allt..  Teorier...

Av Svärd - 25 oktober 2011 16:11

Tittade in nu och såg att det nästan gått ett helt år sedan mitt senaste inlägg.. Helt sjuk ju, tyckte att det hade gått lite tid jag åxå men inte så här lång tid.. Men det är som mitt senaste inlägg sejer.. Det har blivit en hel del spelande.. HAHAH...

Av Svärd - 13 december 2010 23:53

Ja, jag har ju sagt förr att jag gillar att lira och att det blir rätt mycket. Men nu har det blitt nästan löjligt mycket och tid tar det.. gör nästan inget annat än att spela. Men det är skönt att lämna en kall värld där man är ingen och gå in i en ...

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards