Deppe

Alla inlägg under oktober 2011

Av Svärd - 25 oktober 2011 16:11

Tittade in nu och såg att det nästan gått ett helt år sedan mitt senaste inlägg.. Helt sjuk ju, tyckte att det hade gått lite tid jag åxå men inte så här lång tid.. Men det är som mitt senaste inlägg sejer.. Det har blivit en hel del spelande.. HAHAHAHAH XD.. Mycket har hänt, mycket bra saker måste jag seja. Har en underbar flickvän nu som är snäll och trevlig och verkligen bryr sej om mej. Det är så skönt att veta vad man har och kunna slappna av. På jobb fronten har det inte hänt nåe alls. jag är fortfarande mellan 2 jobb som de sejer =P.. Ska försöka logga in oftare. Men det blir ju inge spännande inlägg om jag varje dag skriver att jag suttit och spelat, det är ju i stort sett bara det jag gör.. Och jag vill inte vara alldeles för ingående på privat livet heller och nämna massa folk som kanske inte vill bli nämnda då faktisk alla kan se detta.. Men nått läre jag nog komma på att skriva om =)

Men tjillevippen så länge så ska vi nog se till att det inte går ett år till nästa inlägg!!


Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards