Deppe

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

inte ens tur med vädret

Av Svärd - 9 augusti 2010 21:42

Satan vilken tid det här har varit.. Har hänt så jävla mycket att huvve står fortfarande kvar och snurrar vid den första nyheten och här sitter jag..


Ja, vart faen ska jag börja då.. Allt har bara gått åt helvete.. Sommaren har varit alldeles för varm (olidlig) börja källsortera för faen.. Ska det vara så här jävla varmt??? skandal.. så varmt att du inte behöver tillaga fisken när du dragit upp den i båten (inte för att jag fiskar, men jag har sett folk på bild som gör det)..

Och den där jävla karusellen jag pratat om tidigare den åker jag iaf inte med i längre, den snurra så fort så jag kunde inte hålla mej fast. Så jag ansågs vara en risk och fick kliva av.. Så nu är jag singel istället, det känns redan så kasst.. Och huvvet snurrar ju fortfarande så tror ni att man får nån jävla sömn, nej glöm det  max 4 timmar varannan dag..

Kör faen en sverker på det "är det så det ska vara v-vv-v-va?? är det så ni vill ha det?? lura konsumenten så där?? Är det rätt det???"


Nej just nu skulle livet kunna vara både en och två gånger bättre och ändå inte nå upp till "bra" på skalan..

Känner mej helt tappad bakom vagnen (karlavagnen).. Långt och hårt fall.

Ingen upprättelse för allt fick jag heller, var försiktig med vilka ni har omkring er.. Lögner som sprider sej och sabbar hela livet.. Jag har här med myntat ett nytt ordspråk som jag ska leva efter.. "Jag har hellre aids än lögner runt mej.. "

Och ta mej för faen inte på orden där, och jag vet att det inte är gramatiskt eller politiskt korrekt..

Men när en riktigt skadad nolla till patetisk människa sitter i en lite jävla skit håla någonstans och hittar på en massa skit. Så sedan myndigheter och faen och hans moster blir inblandat och inte gör särskillt mycket rätt för sina löner.. Hur de kan godtyckligt sabba 3 st direkt inblandade liv + några till indirekt inblandade..

Och få det att vara "rätt" eller ja "rätt" sa de väl aldrig rakt ut.. Men hålla käften är faen att hålla med i vissa situationer.. Som att se en olycka på E4 med 2 personer och ett barn i bilen.. Och sen inte stanna för att det står det i boken att man inte får göra på E4:an.. 

Klart man stannar och hjälper till du sitter ju för faen inte i bilen och bara tittar på skiten och rycker på axlarna.. Men det är tydligen ett sånt sammhälle vi lever i!!! Vi får inte sjunga national sången längre (vissa skolor lär inte ens ut den) för det är rasistiskt och inte politiskt korrekt??? Fuck rasistiskt, det är ju för faen en tradition, det är vårat land och våran sång.. Ska invandrarna bo här får vi väl lära dem den åxå.. vi behöver ju inte tvinga dem att sjunga skiten.. Men för i helvete låt oss göra det om vi vill!!!


Nej den som ljuger mest och värst han vinner verkar det som.. kolla bara de "politiskt korrekta" val som vi har.. Hur mycket lovar de inte bara för att det ska låta bra??? "politiskt korrekt"??? vad vet jag..


Önskar jag kunde dra hela historien och fråga om det är så här det ska vara.. Jag har nästan alltid varit stolt över att vara svensk.. inte rasistisk, men stolt över att vårat lilla land är så gott fördömme för många andra länder. Stolt att folk i kris och krigssitutioner vill komma hit och söka skydd.. Men jag blir bara mer och mer besviken.. Jag föröker alltid att se i det stor perspektivet med det mesta (global uppvärming funkar inte bara för att ett land vill det tex.. alla måste hjälpa till.. idioter.. fan tänker ni med)..


Titta bara vad arg jag är.. nu har jag svävat ifrån ämnet totalt..

Men innan jag svävar i väg helt, vill jag seja att sverige och det svenska rätt systemet "oskyldig tills motsattsen bevisats" är helt jävla förlorat.. glöm det du har förlorat all din trovärdighet trots att flera myndigheter har utrett fallet och kommit fram till att händelsen i fråga inte har ägt rum..

Tack vare att nån patetisk självömkande halv idiot till sk människa sitter och ljuger ihop nått.. för att det är synd om den..

Vissa människor borde komma varnings- singnaler,flaggor manualer och nån form utav pant så man kan lämna tillbaka de defekta..


Har aldrig skämts så mycket för det här landet eller dess rättsystem.. har verkligen svansen mellan benen och ber om ursäkt till resten av världen för våran exeplariskt usla demokratiska sk rättvisa

Den som ljuger bäst får mest.. det är etiskt och moraliskt korrekt..


Kom för faen i håg att du är skyldig tills dess att någon annan har ljugit ihop en värre historia..


skäms... skäms... fy faen vad jag skäms..


Och tycker du att det är illa nu..

vänta en stund ska du se att det snart blir värre!!!!!!!


VAKNA UPP UR KOMAN NÅGONGÅNG FÖR I HELVETE!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svärd - 14 februari 2012 01:53

Nu är alla hjärtans dag här och vi älskar våra nära och kära som aldrig för.. Allt som hände den 13 feb är glömt och förlåtet för en dag, och tas upp igen den 15 feb.. Men vad många inte vet eller väljer att inte se är att alla hjärtans dag näst efte...

Av Svärd - 13 februari 2012 14:19

Det är tungt att vara nere utan att känna sej sviken av vissa som man tror ska ställa upp. Det gör saken så mycket värre, speciellt när man själv tycker att man gör så mycket och får så lite tillbaka. Ord är lätta att trycka ur sej men det är handlin...

Av Svärd - 26 januari 2012 00:25

Jaha då var det sista året här då.. Växthuseffekt, super stormar, staffanstupa rasar, kometer är nära, maya kalendern tar slut, solstormar och godzilla? HAHAHAH ja mycket är det som ska hända detta år.. Vet faen inte hur man ska se på allt..  Teorier...

Av Svärd - 25 oktober 2011 16:11

Tittade in nu och såg att det nästan gått ett helt år sedan mitt senaste inlägg.. Helt sjuk ju, tyckte att det hade gått lite tid jag åxå men inte så här lång tid.. Men det är som mitt senaste inlägg sejer.. Det har blivit en hel del spelande.. HAHAH...

Av Svärd - 13 december 2010 23:53

Ja, jag har ju sagt förr att jag gillar att lira och att det blir rätt mycket. Men nu har det blitt nästan löjligt mycket och tid tar det.. gör nästan inget annat än att spela. Men det är skönt att lämna en kall värld där man är ingen och gå in i en ...

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards