Deppe

Alla inlägg under september 2010

Av Svärd - 8 september 2010 16:37

Hopp överger aldrig. Var snäll så kommer du långt. Möt folk med ett leende så får du ett tillbaka. Karma..

Bullshit!!!!!


Gör vad faen du vill det spelar ingen roll iaf.. Ser du nått du vill ha, ta det.. Ingen idé att vara en god människa och kämpa för saker. Det enda som händer är att du får ont i armarna av att paddla motstörms i all skit..

Vill du ha det, ta det, utnyttjat tills det är äckligare än en thailändsk 3 åring när statsmän har varit på diplomat resa.. När du är klar kasta skiten i ett hörn och spar till senare.. Man vet aldrig när, man kan behöva resterna av ett liv.


Dåliga dagar har varit i stor nummer nu.. Just nu så hatar jag världen och väldigt många i den. Allt känns bara hopplöst och jag tycker att jag gör allt för att bibehålla någon form av hopp..


Om hoppet är det sista som överger en, så är det nog dax för dej att gå vidare nu.. jag är trött...

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards