Deppe

Alla inlägg under juni 2010

Av Svärd - 20 juni 2010 22:05

Ja man får ju ta att vissa saker failar ibland.. Men det gör ju att jag sitter här och skriver om det istället.. tanken var egentligen att jag skulle spela nu.. Men som det verkar har vissa operatörer svårt att få internet att funka riktigt.. Kan bara ta mej in på vissa sidor och detta var en av dem.. Så jag tänkte skriva lite då.. Det var ju någon dag sedan sist   ..


Inte mycket som är förändrat annars karusellen snurrar på i allt snabbare tackt.. Och jag bara åker med.. Ingen praktik än heller.. Men det kommer nog snart det åxå.. Hund har jag nu åxå.. vet inte om det är tills han eller jag dör eller om det är tills ägarna hittar ett nytt hem.. Men det spelar ingen roll för mej egentligen..  Gillar den lilla krabaten.. Lite jobbigt att han hårar så mycket.. Måste raka skärmen varje gång jag sätter mej vid datorn =þ..


Ja det var det.. kul liv va??? god damn....

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards