Deppe

Alla inlägg under februari 2010

Av Svärd - 23 februari 2010 09:59

Sitter hos en polare och gibbar MW2, riktigt bra och underhållande lir det. Sedan blir det tillbaka till städningen, ska bli rent och snygt.. Mycket viktig dag i dag känns det som, saker och ting kan nog kanske med lite tur reda ut sej idag. Det är bara att hålla tummarna och hoppas. Vill ju gärna att det här ska vara slut snart. Sen börjar man röra sej sakta mot åldernshöst fyller faen år i morgon, lite tjatigt då min ekonomi har kapsejsa. Har faen inget att bjuda på, hoppas att en polare kan låna ut någon kr till kakor och kaffe. Får ju pengar snart igen..

Av Svärd - 18 februari 2010 01:57

Sista jag skulle "posta" ett inlägg så fuckade internet upp sej.. Så jag hoppas det går bättre den här gången..


Äntligen har os dragit igång, det är sånna här gånger man är glad åt att vara arbetslös.. Sena nätter blir det ju. Taskigt på 4:e platsen i dam sprinten idag, anjas riktigt otrevliga vurpa och damkronornas stor förlust mot värd landet.. Men jag tycker att  våran lilla nation tar sej fram otroligt bra endå.. 2 guld än så länge, vet inte hur det blir med nåe fler guld...kanske... Men fler medaljer blir det definitivt!!


Riktigt plågsam vecka det här för flickan min, hon hoppar inte direkt av glädje att det är os. Men hon är lite glad att det bara är ca 2 veckor vartannat år he he he he....

Skönt med all sport på tv, det hjälper lite att få tankar på annat än livet som snurrar.. Så riktigt trevliga veckor det här, har sett fram emot det här länge nog nu!!


Nä nu ska jag titta vidare.. Ska försöka att hålla mej lite mer aktiv i bloggen, har nästan haft lite dåligt samvete då jag inte skrivit så mycket...   

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards