Deppe

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Svärd - 6 mars 2010 21:30

Är igentligen på tok för trött för att skriva.. Men det har nästan blivit som en samvetsfråga. Varje dag som går tänker jag, jag måste skriva idag, jag måste skriva idag.. Men sedan vaknar jag till och börjar tänka klart.. Nej, jag måste faen inte skriva idag, det känns inte som det är världens grej om jag inte håller världen uppdaterad om mitt liv.. Tror för övrigt att det inte är så många som läser heller.. Men endå.. Gillar att skriva gör jag ju, är kanske inte bra på så mycket mer än tala och skriva.. Hoppas på att kunna vara/bli så duktig attt jag kanske kan försörja mej på det en vacker dag.. Håller faktiskt på att skriva 2 böcker, eller ja, projekt kallar jag dem..  Vill inte sätt nåen press eller tids krav på mej.. Skriver tills jag inte kan skriva nåe mer eller tills jag ser mej som färdig och då får det räcka bok eller inte..


Lite saker har löst sej dock äntligen.. Fri som en fågel i ett ringmärkningsnät.. Lite kvar att göra, men det värsta är löst iaf.. Så jag känner en ganska stor lättnad iaf. Nej nu ska jag nog ta och sova.. 


Tyckte den här smileyn var så cool vill ha med den.. bara därför att..    ha ha ha  såååå cool.. Om någon vet vart jag kan hitta den att ha i msn hojta gärna till i gästboken!!


Natt natt......

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards