Deppe

Alla inlägg den 9 mars 2010

Va?

Av Svärd - 9 mars 2010 18:08

Nu rackarns har jag fixat och grejjat med blogg utseende och hela paketet.. Var ju lite roligt.. Hade fått några klagomål att det var lite svårt att läsa texten och så.. Men nu borde det inte vara några bekymmer tycker jag..


Ja vad händer och fötter då? Inte mycket faktiskt som vanligt är lite glad då mitt älskade Brynäs tagit sej vidare till slutspel, sånt värmer ett gammalt hockey hjärta. Men saker och ting börjar rulla på faktiskt, finns dock några små bekymmer kvar att lösa plus att jag som vanligt fixat lite nya.. Har överskridit min budget den här månaden ganska rejält och vet inte riktigt hur jag ska lösa det.. Kostar att ligga på topp..


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu.. Hatar det här med skriv kramp.. Vill ju skriva på boken åxå men kommer ingenstans, har inte ens hunnit skriva ett helt kapitel ännu.. Men men, som sagt var har jag ingen brådska heller Stephen King håll ju på ett tag med Svarta tornet? serien.. Iofs så hann han med några andra böcker där i mellan, men det är väl inte omöjligt för mej heller.. =)


Nej nu ska jag snurra igång lite musik och se om krampen släpper.... =þ

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards