Deppe

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Svärd - 28 augusti 2010 11:56

Tjao!

Hmmm, hade hoppats att jag skulle sova hela lördagen, känns som om jag skulle behöva det men nej, så blev det ju inte.. I stället så vart det en dag som fick börja i tårar. Blev väckt av telefonen, som vanligt (börjar ogilla den mycket). Efter jag lagt på fick jag nåe jävla ångest tryck över bröstet och jag började stor tjuta.. JAg hatar det, värsta jag vet, mest för att jag inte kan förklarat. Jag tycker om att veta varför saker händer och när jag inte vet det så blir jag osäker tycker inte om det.


Så nu går jag omkring med en klump i bröstet som jag inte vet varför jag har där. Jag kan ju ha mina aningar, jag vet ju att jag har svårt attt släppa saker och ting. Men jag vill kunna peka på exakt vad det är och varför det är så här och är det många saker som spelar in så blir ju det oerhört svårt att göra.


Ibland känner jag mej så lurad, så sårad, så osäker och så rädd..

Jag är trött.. hemskt trött..

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards