Deppe

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Svärd - 16 augusti 2010 18:44

Nu ni.. snart dax för pengar igen bara 12 dagars missär sen är man lycklig i nån timme tills pengarna är slut ha ha ha...

Är lite nere i dag vet inte vad jag ska göra åt det.. När jag vaknade satt jag mej upp och tog en cigg. OCh från ingenstans började tårarna bara rinna på mej, jag grät inte ens de bara kom.. Skit konstigt var det, för jag kände mej inte ens ledsen... inte då iaf..


Men efter det blev jag skit depp?? helt förvirrad och arg som vanligt nu.. Går omkring i ganska elaka tankar hela dagarna nu.. tjatigt som faen det.. Känner mej lite störd nästan ha ha ha.. fast det har nog folk tyckt om mej länge så det kommer nog inte som någon överraskning.

Men har aldrig känt mej så utom kontroll på mitt eget liv någongång.. Det känns som om jag har förlorat all kontroll och att det är massa yttrefaktorer som tagit över. Har något som ligger i kläm på höger sidan tex så jag kan inte gå ordentilgt.. Har aldrig velat gå så mycket som nu när jag inte kan. Sen är det så mycket annat åxå. Men det orkar jag inte eller tänker gå in på här..


Men fuck i helvete vad trist det känns nu.. Handikappad och fast i min egen kropp och sinne. *Mina tankar kommer jag aldrig i från.....

Presentation

Glad och fundersam kille som gillar filosofi och diskussioner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

The Book


Ovido - Quiz & Flashcards